BIDAZI

:30


Bidazi, Irabazi asmorik gabeko elkarte asanblearioa gara. Ekonomia soziala bultzatuz, Bidasoaldea biziberritu nahi dugu, mundu iraunkor bat gauzatzeko. Pertsonetan oinarritzen den kontsumoaren bertze eredu bat bultzatu nahi dugu: solidarioa, ekologikoa, arduratsua, ahal bezain lokala, kontzientea eta transformatzailea.

Bidasoko urek bustizen dituen lurretan gure asmo bertsuak dituzten elkarteekin harremanak estutzen ditugu, elkar osatuz. Antolamendua asanblearioa da, demokratikoa, bazkidea izanik elkartearen benetako balioa, bidean elkarrekin hazi nahi dugulako.

Gure helburuak betetzeko, beharrezkoa ikusten dugu kontsumo modu hauek ahalbidetzen dituen lokal edo gune bat irekitzea. Bertan bazkideek, ahal bezain hurbileko produktu ekologikoak aurkitu ahal izanen dituzte. Prezio egokia bilatzen dugu, kontsumitzaile eta ekoizlearentzat, eta bertako ekoizle ekologikoak sortu, kalitatezko lanpostuen bitartez.

Transformazioaren bidean, garrantzia ematen diogu informazioari eta formazioari. Horregatik hitzaldiak, aurkezpenak, tailerrak, ikastaroak, eta bazkideen arteko dinamikak bultzatzen ditugu, modu ahal bezan parte-hartzailean, eta dauden egitasmoekin sarean funtzionatuz. Agendan ikus ditzakezue antolatzen ditugun ekintzak.

Bidazi es una asociación sin animo de lucro formada por personas de la comarca del Bidasoa que queremos que nuestro consumo cotidiano de alimentos u otros productos sea saludable, respetuoso con la tierra, justo en el precio para el productor y el consumidor… en una palabra, ecológico; y buscamos consecuentemente crear las condiciones para que eso sea posible y se extienda en nuestra zona.

Nuestra forma de funcionamiento es asamblearia y democrática, es decir basada en la participación y escucha de todos los miembros, valorando la pluralidad y diversidad de puntos de vista y la voluntad de crecer haciendo el camino juntos.

En estos momentos centramos ahora la mayor parte de nuestra energía en el espacio fisico, un local al que llamamos Azoka, donde hacernos visibles y que sea el almacén al que acudir a proveerse de productos ecológicos o a ofrecerlos. Este es sin duda un paso fundamental para ampliar el número de socios y para estimular la incorporación de nuevos productores de cultivo ecológico en nuestras tierras.

Junto a la labor de provisión de productos, Bidazi tiene como objetivos fundamentales los de informar y formar sobre los temas relacionados con la ecología y similares, para lo cual organizaremos, conferencias, exposiciones, debates, cursillos o talleres y otras dinámicas de carácter participativo y actuando en red con otros colectivos existentes.

Bidazi_Logoa

Helbidea / Dirección:

Alasta , 4 (Alkagaia)

31770 Lesaka, Nafarroa

Telf: 948 62 57 45

Email: info@bidazi.org

Web: www.bidazi.eus

Ordutegia / Horario:

  • Astelehena (L):10:00-13:30
  • Asteartea (M): Itxita
  • Asteazkena (M):10:00-13:30/16:00-19:30
  • Osteguna (J): Itxita
  • Ostirala (V): 10:00-13:30/16:00-19:30
  • Larunbata (S): 10:00-13:30

Euskara, Castellano & Français

DATUAK

  1. Bazkidetutako familiak: 176
  2. Antolatutako Dibulgazio ekimenak: 7
  3. Bolondres kopurua: 14
  4. Hileroko Familia Gastua: 58 €
  5. Bertako (<150 km) Elikagaien Erosketen portzentaia: ? %
  6. Bertako (<150 km) Ekoizleen portzentaia:  X %
  7. Ekoizleei Zuzenean Erositakoaren portzentaia: X % (2014)

DATOS

  1. Nº Familias Socias: 101
  2. Nº Eventos de Divulgación Organizados: 7
  3. Nº de Voluntarios regulares: 14
  4. Gasto Mensual por Familia: 58 €
  5. Porcentaje de Alimentos locales (<150 km) comprados: ? %
  6. Porcentaje de Productores locales (<150 km): X %
  7. Porcentaje de la compra Directa a Productores: X % (2014)

DATUAK

  1. Bazkidetutako familiak: 126
  2. Antolatutako Dibulgazio ekimenak: 15
  3. Hileroko Familia Gastua: 70 €
  4. Bertako (<150 km) Elikagaien Erosketen portzentaia:X %
  5. Bertako (<150 km) Ekoizleen portzentaia: X %
  6. Ekoizleei Zuzenean Erositakoaren portzentaia: X %

DATOS

  1. Nº Familias Socias: 126
  2. Nº Eventos de Divulgación Organizados: 15
  3. Gasto Mensual por Familia: 70 €
  4. Porcentaje de Alimentos locales (<150 km) comprados: ? %
  5. Porcentaje de Productores locales (<150 km): X%
  6. Porcentaje de la compra Directa a Productores: X %

DATUAK

  1. Bazkidetutako familiak: 150
  2. Antolatutako Dibulgazio ekimenak: 14
  3. Hileroko Familia Gastua: 67 €
  4. Bertako (<150 km) Elikagaien Erosketen portzentaia:X %
  5. Bertako (<150 km) Ekoizleen portzentaia: X %
  6. Ekoizleei Zuzenean Erositakoaren portzentaia: X %

DATOS

  1. Nº Familias Socias: 150
  2. Nº Eventos de Divulgación Organizados: 14
  3. Gasto Mensual por Familia: 67 €
  4. Porcentaje de Alimentos locales (<150 km) comprados: ? %
  5. Porcentaje de Productores locales (<150 km): X%
  6. Porcentaje de la compra Directa a Productores: X %

DATUAK

  1. Bazkidetutako familiak: 170
  2. Antolatutako Dibulgazio ekimenak: 6
  3. Hileroko Familia Gastua: 72 €
  4. Bertako (<150 km) Elikagaien Erosketen portzentaia:X %
  5. Bertako (<150 km) Ekoizleen portzentaia: X %
  6. Ekoizleei Zuzenean Erositakoaren portzentaia: X %

DATOS

  1. Nº Familias Socias: 170
  2. Nº Eventos de Divulgación Organizados: 6
  3. Gasto Mensual por Familia: 72 €
  4. Porcentaje de Alimentos locales (<150 km) comprados: ? %
  5. Porcentaje de Productores locales (<150 km): X%
  6. Porcentaje de la compra Directa a Productores: X %


Maialen Chantre
LEHENDAKARIA
Bolondresa
Maite Arzuaga
LEHENDAKARIORDEA
Bolondresa
Joxerra Lopez
IDAZKARIA
Bolondresa
Onintze Zinkunegi
DIRUZAINA
Bolondresa
Amaia Goia
BATZORDEKIDEA
Bolondresa
Jon Abril
BATZORDEKIDEA
Bolondresa
Hasier Irazoki
DENDAKO KOORDINATZAILEA
Ordaindua
Libe Alkorta
DENDAKO ARDURADUNA
Ordaindua

Maialen Chantre
PRESIDENTA
Voluntaria
Maite Arzuaga
VICE-PRESIDENTA
Voluntaria
Joxerra Lopez
SECRETARIO
Voluntario
Onintze Zinkunegi
TESORERA
Voluntaria
Amaia Goia
VOCAL
Voluntaria
Jon Abril
VOCAL
Voluntario
Hasier Irazoki
COORDINADOR DE LA TIENDA
Remunerado
Libe Alkorta
RESPONSABLE DE LA TIENDA
Remunerada